fredag 12 februari 2010

Popcorndagen igen

Nu är det dags för fredagsmys! Popcorndagen, det vill säga fredagen har åter infunnit sig. Det verkar bara vara den och söndagar i våra veckor, de andra dagarna passerar utan vidare notis. I helgen laddar vi för den stora 5-årsdagen på tisdag, bak, städning, klädvisning och studier står på programmet. Melodifestival också såklart!
Jag försökte mig förra veckan på att klippa Adrian utan maskin, det vill säga med hjälp av vanlig sax. Dumt med tanke på min frisörkunskap kombinerat med hans virvlar och ovilja att sitta stilla. Resultatet blev som förväntat inte det bästa. Idag åkte maskinen fram och håret av. Mycket bättre resultat!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fina fina Tyra och Adrian. Ser fram emot att ses snart!! Fortfarande önskar jag mig en önskelista av den blivande fem-åringen, vet dock redan om önskningen om skidor och sparkcykel... Mer visste hon inte när jag frågade i telefon...=) Ses på fredag! KRAM! //moster via

Maria sa...

Härliga bilder!! Popcorndagen -
vilken underbar dag!!
Adrian ser frisk och stark ut...så fantastiskt, vilken kämpe!! Kram Maria

. sa...

Vilka fina bilder! Glad busfrön minsann. Även jag önskar mig en önskelista från födelsedagsbarnet! Kram! Moster pulver