tisdag 2 september 2008

Äntligen!!!

hb var alldeles för lågt, liten blekfis
Idag ringde leverläkaren från Östra och meddelade att jag i ett första led passar som donator. Därmed är det inte klart, utan det är ett flertal undersökningar och prover som ska till innan vi vet hur det blir, men det var i alla fall positiva nyheter! Fler positiva nyheter var att min kusin Therese också passar i ett första steg, hon åker ner till Göteborg imorgon för att få mer information och träffa kirurgerna.
Här hemma är det fullt ös, vi försöker få lite ordning bland alla saker, kläder och annat som har halkat efter. Förhoppningsvis kan vi få klart allting innan det blir dags att åka till Göteborg för transplantationen. Det blir lite lättare för Tyra, Maria och mormor om det finns någon logisk förklaring till vart vi kan ha gömt saker. Eller så kanske vi ska göra en skattkarta och stoppa alla vinterkläder i frysen, och handukarna hoprullade under matsalsbordet... (ja, jag är trött)

blixten är lite otäck

Idag har vi lyckats möblera om Tyras rum, väldigt lyckat tyckte jag och Maria. Tyra tyckte...... ingenting alls, hon ignorerade våra ansträngningar helt, charmigt?

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, hej!

Guess what! Jag har pratat med Rosmarie!

Jag skickade ett kort massmail till alla som fanns med på maillistan till klassåterträffen eftersom jag bestämt mig för att inte åka. Jag har fått två svar, från Sandra (!) och Rosmarie.

Vi får höras på telefon så jag kan "skvallra" lite mer.
/Åsa