tisdag 3 november 2009

Ingen hjärnskakning

Snabb uppdatering av läget, fick höra att jag skrämts. Förlåt, en massa frustration som kom ut via nätet istället för över kartongerna....
Adrian fick åka tillbaka till hotellet efter två timmar på akuten igår och verkar ha sovit ganska bra. Är nu mitt i provtagning och undersökningar, vår fantastiska sköterska har lyckats att sätta två nålar på två försök, hör på den ni!?!! Hur kan det vara så att EN person är ensam (näst intill) på att kunna sätta nålar på Adrian?!
T är på dagis och mamma mår enligt rapport ungefär som igår. Ska hälsa på henne senare idag/kväll.

Flytt då, Telia är en spännande samarbetspartner... kanske får vi åter fast telefon i mitten av nästa vecka. Bredband med lite bredd kanske kan ordnas ytterligare 10 dagar efter det. "Går det bra?" frågar tjejen som ringer upp efter några turer fram och tillbaka. "Har jag några alternativ menar du?" frågar jag. "Nej, det har du ju förstås inte" svarar hon. Nej, det var väl det jag tänkte... :-)

1 kommentar:

Maria sa...

Usch, nu händer det mycket i era liv. Hoppas att alla prover är bra idag för Adrian och att din mamma blir bättre.
Kram Maria