torsdag 26 februari 2009

Fortsatt feber

Men fortfarande hemma. Allting lugnt såvitt vi vet. Snuvan rinner och hostan låter inte vackert men om man bortser från det är allt ganska bra. Onsdagsproverna såg rätt så bra ut. I och med det fortsätter vi enligt plan, det vill säga aktar oss för infektioner i den mån det går och täta provtagningar. Nästa tur till Göteborg blir på tisdag. Ibland känns det inte som om man hinner mer än landa och tvätta om alla kläder innan de ska packas ner igen.
Ikväll börjar också programserien "På liv och död" som handlar om transplantation och där Adrian kommer följas i program fem. Det känns bra att vi inte är först ut......

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej.
Hittade din blogg via Kanalen och är en av de hemliga besökarna i din besöksstatistik.

En serie om transplantationer låter jätteintressant. (min minsta pojke har gått igenom två benmärgstransplantationer och min mellanpojke två donationer).

Ska kika på er om jag hittar när det är.

Fick för mig idag att jag ska göra en länklista till bloggar och information kring cancer. Kan jag länka din blogg om det blir av?

Min blogg ligger på www.metrobloggen.se/mds

Hoppas febern sjunker snart och att det är bra med er annars!

/Anna