onsdag 11 februari 2009

Nyfiken...

Nu har jag ju lyckats med konsten att installera en besöksräknare. Det var inte bra för mitt sinne, vad många det är som läser! Det är ju trevligt och så, men kan ni inte göra en liten gåta i kommentarsfältet så jag kan ägna mig åt något annat än alfapet en stund och istället försöka lista ut vilka ni är :-).
Ja, som sagt, annars är vi tillbaka i Karlstad jag och Adrian efter att ha haft permission under dagen. Passat på att fixa lite småsaker till Tyras födelsedag på måndag och pysslat lite hemma. Vi har nu också fått klart vad det för elände som växer i blododlingarna, någon form av staflyokock (ungefär) så nu är det starkt penicillin intravenöst i minst tio dagar som gäller. Tur att sjukhussängarna är så sköna annars hade man lätt kunnat längta hem en aning.....

1 kommentar:

Anonym sa...

Halloj,
Att jag följer bloggen visste du ju redan, men jag lämnar en liten kommentar ändå. Vilket sjå med alla prover och all väntan. Förstår din frustration och efterfrågan av snabbkurs i intravenös medicinering. Inte mitt bord, tyvärr...annars hade jag gärna bistått :-)
Hoppas nu att allt går som det ska de närmaste dagarna och att penicillinet biter. Tänker på er!!
Vi har just hämtat oss från kräksjukan och imorgon slipper jag ut ur min 48-timmarskarantän och kan åka in till kontoret. Killarna måste dock vara hemma från dagis en dag till...
Vi hörs snart igen.
Kram Camilla