fredag 27 mars 2009

Dagen efter....

Idag känns det nästan som om vi har lite baksmälla. Hade nog laddat mer för att programmet skulle visas och vilka reaktioner det skulle väcka hos omgivningen än jag visste om.

Annars har vi härlig snöstorm här igen, kallt och otrevligt. Jag vill ha vår!!! Adrians prover som togs på dagvården igår såg bra ut. Fortfarande består kosten mestadels av nypnsoppa och majvälling med enstaka inslag av annat. Även EB virus nivåerna hade backa igen, det köndes väldigt bra, men han har väldigt svårt att återhämta sig och det tar tid. Vi får se om vi klarar hela helgen hemma eller om det blir inläggning med dropp.... Jag är fortfarande helt inne på att lära mig både sätta nålar och att ge dropp hemma. Jag vet att man kan få göra det i vissa fall, ska försöka ta reda på hur det går till.
Imorgon hägrar högskoleprovet, den här gången kommer väl sannolikt inte att bli avgörande, men nog så intressant att få en indikator på vad jag måste lära mig till nästa gång. Kanske kanske har jag en färdig utbildning innan jag är 45..... Men då måste jag nog börja med att bestämma mig för vad jag ska bli.

Inga kommentarer: