måndag 23 mars 2009

På sjukhus igen - fast inte som planerat


Vi skulle åkt till Göteborg idag och mött upp Johan där.... Så blev det inte, när jag ringde Göteborg ville de inte alls ha dit oss utan skjuter besöket på framtiden. Cirka två veckor framåt är tanken. Istället blev det Karlstad eftersom Adrians mage inte blivit bättre och allt bara rinner igenom. Det visade sig att det verkligen var en korrekt iakttagelse. Han hade minskat 1,6 kg i vikt - sedan i torsdags!! Stora problem med att få en fungerande nål då blodkärlen var "torra"
och sprack flera gånger. Nu rullar i alla fall droppet sedan ett par timmar tillbaka och Johans tågresa fick gå ända till Karlstad och sjukhuset där. Sannolikt blir Adrian kvar ett par dagar och
vi byter väl av varandra allteftersom tröttheten säger sitt...
Nu hoppas vi på en god natts sömn och lite ny ork tills imorgon. Pratade med försäkringsbolaget häromdagen, sedan den 4:e april förra året har vi hittills spenderat 167 dagar på sjukhus - inte riktigt varannan dag med andra ord..... Från den 4:e det här året önskar jag mig minst en halvering av den siffran - snälla tack!
Lite födelsedagsgrattis också! Benjy, Theo, Hannah, grattis i både för och efterskott - utomhuskalas så snart vädret tillåter!
Pappa - Hurra, hurra, hurra! (ett skånskt - det ska tydligen vara tre har jag lärt mig...)
Mats - lite tidigt men ifall jag inte skriver något mer före torsdag - stort grattis!! och naturligtvis tre hurra!



1 kommentar:

A&T sa...

En blygsam önskning som borde uppfyllas med råge!!

Kramar Anna