torsdag 26 mars 2009

Påminnelser......

Nu har programmet om oss gått. Känns skönt att det är över och jag tycker att de gjort det bra med det material de fick tillgång till.
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=105226&lid=Pa_liv_och_dod&from=menu
Tack för allt stöd!

Igår träffade vi "en mamma" från Göteborg. Idag går våra tankar till er och till Marcus, där cancern hann före, 13 år är på intet sätt tillräckligt. Jag passar på att länka till Marcus sida också.
http://www.barncancerfonden.se/Gavor-Bidrag/Egen-insamling/Insamlingar/Marcus-Gunnarsson/

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag såg programmet på TV ikväll och är full av sympati för vad ni gått och går igenom. Det är ju inte "bara" en levertransplantation utan även en cancersjukdom som jag tyvärr vet alltför väl vad den innebär med oro och kaos. Jag hoppas av hela mitt hjärta att allt går bra för er.
Jag gick in på länken angående insamlingen för Marcus och blev alldeles iskall. Anledningen är att jag förlorade min son David, 11 år, för ett år sedan i samma cancersjukdom, rhabdomyosarkom.

Många många kramar till er och till Marcus familj, om de läser detta eller om ni träffar dem igen.

Lotta

Anonym sa...

Det var med tårar vi såg programmet på TV:n i går. Det är hemskt att cancern ska behöva finnas och drabba våra barn.Vi önskar er lycka till. Tack för att ni hjälper till att samla in pengar till fonden. Jag har även läst om Davids kamp mot cancern, det är en smärtsam cancer.

Carina. (Marcus mamma)

LaufeLille sa...

Alla varma tankar till er båda med familjer. Det finns inga ord.
Kram!