fredag 26 juni 2009

Sommarlov

Idag har Tyra gått sista dagen på dagis för den här terminen. Nu väntar fem veckor lång ledighet. Roligt tyckte hon att det skulle bli, vi får väl se hur lång tid det tar innan hon längtar tillbaka igen.
Dagen till ära firade vi den kommande ledigheten med familjen H, alltid roligt att ses och barnen har roligt tillsammans. Det enda som inte är lika roligt är att det går lite långt mellan gångerna! Idag var även grannbarnen med och busade, så full fart långt in på kvällen. Tyra hade svårt att varva ner ordentligt och ligger nu och lyssnar på CD saga och somnar säkert vilken sekund som helst.
Imorgon blir det nog bad för hela slanten om vädret håller i sig, och lite packning inför Göteborg på söndag. Där blir det fullspäckat schema på måndag, ska hinna med en lungröntgen, ett ultraljud och en öra-näsa-hals undersökning - det var bara förmiddagen. Tur att vi alla är luttrade vid det här laget.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Och tack för senast! Vad stora De små barnen börjar bli! Vore kul att komma och hälså på er men det är allt bra fullt de närmsta helgerna...

Jag har minsan också köpt en spikmatta. Har dock inte märkt någon direkt förbättring av ryggontet men det känns bra för stunden. Fast nu har jag solbrännt mig på ryggen och vågar inte lägga mig på den...

/Åsa

Anonym sa...

Vilka fina bilder på barnen! Hur många sekunder satt dom stilla egentligen?? Du fick bilden ändå och det kommer att blir minnet i alla fall (-: Det var en riktig skön kväll för oss, och en bra start till sommaren. Ni gjorde det så fint med maten, hoppas att vi kan göra likadant för er snart. Familjen H x x x x

Ps. Jag har hört att Konsumentverket ska se över reklamen på spikmatten eftersom de positiva effekterna är inte vetenskapliga verifierad!! Men tror att jag ska köpa en ändå....

Pps. I'm so bad at spelling in Swedish!

LaufeLille sa...

Hannah,
Det var nog den enda bilden jag fick med alla fyra på. Det ser väldigt lugnt och idyllliskt ut tycker jag, exemplariska barn. (inte alls något "mad house"
Ses snart hoppas jag, många kramar!